Ako reklamovať tovar?

Reklamovaný tovar môžete odovzdať osobne, alebo nám ich zaslať na nižšie uvedenú adresu. Ak chcete reklamovať ťažko prepravovateľný tovar, vopred nás prosím kontaktujte na e-mail: info@covernit.cz, aby sme sa spoločne dohodli na vhodnom spôsobe prepravy.

K tovaru priložte sprievodný list, daňový doklad (faktúru), ktorý ste obdržali pri kúpe, alebo aspoň číslo objednávky.

Adresa pre reklamácie tovaru:
D.S.M. Praha s.r.o. - vrátenie tovaru
K Vechtru
252 18 Ptice

 

Vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote

Právo na vrátenie tovaru bez udania dôvodu máte podľa §53 odst.7 Občianskeho zákonníka do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru, v prípade, že ste spotrebiteľ. Právo na vrátenie máte aj v prípade objednania cez internet a následnom osobnom odbere na niektorom z našich skladov.

K tovaru priložte vyhlásenie o odstúpení od kúpnej zmluvy a ďalej daňový doklad (faktúru), ktorý ste obdržali pri kúpe, alebo aspoň číslo objednávky.

Adresa pre vrátenie tovaru:
D.S.M. Praha s.r.o. - vrátenie tovaru
K Vechtru
252 18 Ptice